onsdag 20 februari 2008

White Trash


Jag kan inte hålla den här hemligheten för mig själv längre. Men jag älskar att titta på Judge Judy. Att se dessa überkorkade människor i domstolen gör att jag känner mig smart. Alla dessa otroliga stämningar, övertrasseringar och "lån" mellan syskon, vänner och annat patrask har inga gränser. Man kanske skulle kunna kalla det VM i bortförklaringar. Man får verkligen höra allt.

Dessutom har jag nog en fetisch för bestämda kvinnor. Dock inte i Judge Judy's ålder.

Direkt efter programmet zappar jag över till Cops. Och här får man hela sitt ego tillfredsställt. Maken till korkade människor har jag aldrig sett. Det är nästan en fröjd för ögat att se alla torskar, tjuvar och bildrullar åka dit.

I just love White Trash TV

1 kommentar:

Kaos-Anna sa...

Jerry Springer är ju en en annan klassiker som jag har förfasats till länge.
Jag ryser av obehag.
Jag äcklas.