torsdag 17 april 2008

Aprilväder

Det är lätt att bli lurad av vädret så här års. Det kan se fint och varmt ut och man helt enkelt klär sig för lätt. Häromdagen så hade jag öppet fönster medans jag va på stan på några möten. Kom hem. Och det va iskallt i lägenheten. Har fått till följd av lite mindre halsont och täppt däta.

Har fått igång min nya Playstation 3. Spelat lite fotboll och lekt Assassin. Moget? Nja. Kul? Definitivt.

Beställde en ny tavla av Jörgen Reimer igår. I samma stil som den jag har. Fick riktigt bra pris. Men det ska jag ha. Jag gjorde ändå en utställning med honom för något år sen på Café Opera. Den blev som bekant grymt lyckad.

Tog fram golfklubborna igår. Gjorde rent dom med Svinto och annat. Nu väntar jag bara på medvind och att Micke Trygg ska ringa och vilja spela lite golf med mig. Tills dess får de vänta i förrådet.

Idag ska jag lämna in halva min garderob på kemtvätt. Ska bli kul att kunna använda några kavajer igen som har legat i tvättkorgen alldeles för länge…

Inga kommentarer: