söndag 13 april 2008

Hemma igen

Sov hela sträckan från Alvesta. Av någon anledning har jag alltid lätt för att sova på tåg och flyg. Bara jag sätter mig ner så somnar jag.

Gick direkt från Centralen till Restaurang Hong Kong, i min mun en av Stockholms bästa restauranger. Köpte med mig lite mat hem.

Upptäckte när jag packade upp att jag glömde min necessär på hotellet i Ljungby. Ringde. De skickar den imorgon. Schysst service.

Ikväll går jag nog förbi Café Opera och kollar hur DJ tävlingen går till väga. Dessutom ska jag uppmana alla att rösta på allt annat än kinesen från Village. Själv ska jag ju tävla för Sturecompagniet nästa söndag. Om jag får lust.

1 kommentar:

James T Kirk sa...

Är det bara jag som inte gillar "DJ Baby J" alls? Hans blotta uppsyn gör mig irriterad. Han snackar om att han är en "battle DJ" men jag har då fan inte hört något speciellt creativt mixande. För att inte tala om namnet...