söndag 5 juli 2009

4th Of July

Idag firar den amerikanska urspungsbefolkningen Independence Day. Da vill man utnyttja det till att göra nagot vettigt... eller precis tvärtom...

Själv tog jag flyget till Visby idag. Har hunnit med det mesta. Middag med min bror Stefan och hans Erika. CampariSoda pa Kallis. Ett kallt konstaterande att pa Burmeister där Snook uppträdde va det mycket tjejer. Än sa länge ser Bur lite bättre ut än Gute. Maten pa Supper (som gör gästspel pa Gute) var mycket bra och god, trots relativt skyhöga priser (inkl rabatt av Philip). I morgon kommer Alex hit. Ska bli extra kul i morgon.

Bjuder pa en liten introvideosnutt fran Kallis mitt pa dagen idag. Ganska bra med folk och ett av sveriges sämre coverband inledde med den sämsta versionen jag nagonsin hört av Pride (U2). Sangaren saknade bade självdistans och röst. Stackar'n...



I videon ser du: Mig, Jonas Lichter, Sarah Dawn Finer, Lole Flodqvist och Niclas Rahm och sen en lite view fran Kallbadhuset i Visby.

Inga kommentarer: