torsdag 2 juli 2009

Varning för vitlök!

Spelade på White Room igår. Inte speciellt mycket folk sett över hela kvällen. Ungefär en timme va det mycket sen gick alla hem. Det gjorde jag med. Via seveneleven. Åt deras pestocalzonepizza. Gör inte det. Det går nämligen inte att vara i närheten av människor efter en tugga.

Idag har det inte hänt mycket. Slängde precis i två tvättmaskiner. Mest för att göra något. Kollat på Grannfejden på TV3. Trångsynta jävla norrlänningar som lever för att klaga. Jag älskar mina närmsta grannar. Fast de som bor ett par trappor upp kastar fimpar på gården. De e lite ofräscht.

I morgon ska jag spela en runda golf. Sen spelar jag skivor på Victoria. Det ser jag fram mot. På lördag åker jag till Gotland. Stannar till på tisdag. Gig på Burmesiter på måndagen. Ska bli skönt. Bo på hotell. Sola. Bada. Hångla.

Det blir bra det.

Inga kommentarer: