torsdag 23 juli 2009

Tandont & annat

Det blev en lite utgang igar kväll. Började med lite grillning och öl pa altanen hos Sophie. Smakade utmärkt. Har dock fatt en sur tandvärk. Sa idag har jag införskaffat penicillin och painkillers. Hoppas det blir bättre. Har redan bokat en tid när jag kommer hem.

Vi fortsatte runt pa lite ställen och det va ganska tamt med folk ute. Men det är väl ingen överraskning egentligen. Sa jävla roligt är det inte pa krogen här nere. Musiken suger oftast och medelaldern är en bra bit under 20 pa de ställen som har mest folk. Ungefär som hemma med andra ord.

Skönt att ligga vid poolen idag. Men jag har druckit för lite vatten. Nu ska jag ta igen mig ett tag pa soffan och kolla TdF.

Ikväll ska jag äta sushi. Sa det sa.

3 kommentarer:

Jocke Bjuvegård sa...

Fy f-n vad du har det bra Thomas!
Ta hand om dig!
/Jocke

Anonym sa...

Måste va hur fett som helst att man kan se tv serier där...och framför allt gå på bio! fan det är ju sånt där man aldrig gör hemma! / Fredrik

Don Tomaso sa...

Ja visst är det helt sjukt att allt är sa annorlunda?