fredag 17 juli 2009

Back In Malta

Antligen framme pa Malta. Det har varit mycket resande, drickande och valdigt lite somn och vila. Det ar dags att chilla, komma ner i varv. Det ar det som blir fokuset de narmaste dagarna.

Igar besokte jag mina vanner i Athen. Vi hade ett mote om vad vi kan gora tillsammans under hosten. Sedan gick vi ut och at traditionell grekisk mat, besokte en trevlig cocktailbar och avslutade pa Villa Mercedes. Kanske den mest exklusiva klubben jag sett. Akte direkt fran nattklubben till flyget. Sov med andra ord ingenting innan vi lyfte

Jag bor de forsta dagarna hos min van Asim har pa Malta. Har fatt ett eget rum som jag redan slaggat fem timmar i. Hard sang. Men det funkar. Pa sondag flyttar jag over till Robban. Avslutar sakert med att bo lite hos Patrick. I kvall ska vi grilla lite hemma hos Alex Digholm. Sen ar det chillfredag pa Beduine Bar.

Imorgon har vi den stora premiaren for sommarens Sensational Saturdays pa utomhusklubben Marrakech Club, Gianpula pa Malta. Fyra lordagsfester med lite olika teman. I morgon ar temat vitt. Originellt nog. Inte min ide' men det lar nog funkar har nere. Klubben tar drygt 800 pers och alla bord ar i stort sett redan bokade.

Om du saknar mig eller behover fa tag i mig finns jag pa +356 799 404 95. Inte pa mitt vanliga nummer med andra ord.

Inga kommentarer: