måndag 20 juli 2009

Malta del IV

Har kommit ner i semestertempo. Vaknade vid kvart i nio. Gick upp. Duschade. Packade lite beachgrejjer och mötte upp Sophie (som jag känner via Carro Genmar). Vi at lite frukost pa ett cafe och gick ner och la oss pa stenstranden. Lag där till kl halvtre. Hem. Käkade lite sallad och skickade nagra mail.

Tillbaka till stranden, där jag somnade i 2 timmar. Följden är att jag givetvis blivit knallröd. Hem. Tog det lugnt och gick och sag The Hangover. Helt ok. Jag har lite annorlunda humor och skrattade pa lite andra ställen en manga andra. Men filmen va rolig - se den. I morgon blir det nog Public Enemies. Ska försöka ga pa lite bio när jag är här nere.

I morgon blir det Beach Cluben med Alex & Sophie. Ska bli skönt att ligga pa en solsäng istället. Pa kvällen blir det som sagt va lugnt...

Omradet med alla nattklubbar och barer här pa Malta heter Paceville. Sa här pa sommaren är det sjukt mycket kids som är här pa sprakresa. Smutsigt och svennigt. Inget som lockar mig direkt. Vi far väl se.

Förr eller senare kommer man sta där när det stänger och leta efter en efterfest…

Inga kommentarer: