tisdag 13 april 2010

Stort gig på torsdag

På torsdag ska jag spela - igen.

Har inte haft så där våldsamt mycket gig under 2010. Dels för att mitt fokus legat på att utveckla vår nya nattklubb. Och den är inget houseklubb. Och dels för att jag ägnat mycket tid åt andra saker. Nu till våren börjar gigen ramla in och jag känner att jag är jävligt up-to-date med vad som gäller. Och det är det viktigaste…

På torsdag åker jag och Lunde Bros till Linköping för att spela för nästan 2000 pers på en stor fest för Linköpings Universitet. Det ska bli sjukt roligt och jag kommer ägna ett gäng timmar innan dess till att 'plugga' in hur jag ska spela.

Det lär bli ett och annat Loca Sessions gig under våren också. Datumen ramlar in och vi kommer besöka 24 städer innan Juli är slut. Jag kommer givetvis inte vara med på alla men en hel del antagligen…

1 kommentar:

Eric sa...

hoppas din spelning på dömd kommer bli bra, ska nämligen dit!:)