fredag 30 april 2010

Torsdagsrapporten

Jag måste göra en del läsare besvikna. Jag gick aldrig ut efter Livingroom. Det verkade dock som om Elitloppets alla fans redan invaderat centrala Stockholm. Va förbi en sväng på Riche innan och vakterna kastade ut fulla Battistinikavajklädda äldre män med joggingskor på löpande band.

Och klockan va knappt elva…

Jag började dock kvällen redan vi halvsjutiden med att äta middag hos min brorsa. Jag var även där för att hjälpa honom med hans personvalskampanj inför höstens val.

Ja.

Min bror Stefan 'is running for office' i riksdagsvalet i höst. Jag är mäkta stolt. Och ingen är bättre än honom. Nu ville han ha lite tillrättalägganden och säljande (utan att pracka på folk) texter till sin egna broschyr. Omslaget är bra. Även om jag hade föredragit en annan bild. Men budskapet är klockrent. Jag tror det kan gå hela vägen. Det är han värd, för så dedikerad och duktig är han.

PS. Den här bloggen kan innehålla ett och annat reklambudskap om Nummer 7 på Kristdemokraternas Stockholmslista i fortsättningen. Det får du helt enkelt stå ut med…

Inga kommentarer: