torsdag 3 maj 2007

Fint väder hörru sörru

Fick precis ett samtal. Blev erbjuden jobb. Tackade nej. Ska jobba på mitt gamla jobb maj-juni. Sen blir det sommarturné. Sa att jag va intresserad efter sommaren. Men det va inte aktuellt. Det går fler tåg.

Gårdagen på Caféet gjorde inga större avtryck i historieböckerna. En av de svåraste dagarna att fylla nattklubben med sen jag började med onsdagarna för snart tre år sen.

Nu ska jag till Berghs och titta på vad eleverna gjort för innovativa förslag till vår uteserveringspremiär. Ska bli kul. Sen ska jag äta en trevlig middag. Ska också bli kul.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant att du tycker det var what evá medan Lewerentz var lyrisk på sin blogg;)

Don Tomaso sa...

med tanke på omständigheterna kanske jag oxå borde va lyrisk - men det va verkligen sådär…

Det bästa e att det blir grymt nästa onsdag…

Don Tomaso sa...

Förresten - Anonym - Hur tyckte du att det va?