onsdag 16 maj 2007

Lite gladare

Blev lite gladare när jag fick den här.

10 kommentarer:

Anonym sa...

HA HA HA, fy fan van kul…

Anonym sa...

så jävla osmakligt och förnedrande...det finns inget kul med detta alls! Detta är ytterliggare ett exempel på attityden hos er "stureplanskillar" - att kvinnor inte är värda ett dyft och bara skall förnedras. Fy Fan!

Don Tomaso sa...

Visst e vi hemska som tycker att det här är kul. Och om du inte visste det så drar jag ner tröjorna på alla jag ser.

Yeah right…

Anonym sa...

Får jag gissa att den som inte tyckte att det va kul. Är en tjej har gärna palestina sjal och är emot ALLT! Skaffa lite humor. Jag hade skrattat lika mycket om det va killar dom gjorde lika på!!

Peter Ernst sa...

Stureplanskillar? Jag är från Gbg och inslaget är minst lika roligt här kan jag meddela.

Peter Ernst sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Typiskt er "Avenyn-killar" att tycka sånt här är kul....

Anonym sa...

Att lägga upp länken och föra sån här skit vidare? Nej, du drar inte ner tröjorna, men i princip samma sak.

Anonym sa...

Intelligensnivån hos majoriteten av besökarna verkar ju inte vara särskilt hög heller. Ordet "stureplanskillar" syftade väl mer på mentaliteten och inte ett ställe i Stockholm? Orkar inte skriva mer. Är för förbannad. Trött på idioter. Det får helt enkelt vara nog. Nu. Orkar inte vara förbannad så fort jag surfar på meningslösa bloggar. In and out!

Peter Ernst sa...

Måhända att intelligensnivån inte är särskilt hög vad gäller besökarna, det kan lämnas osagt. Men om nu attributet "stureplanskillar" syftar på en viss mentalitet och inte på en geografisk belägenhet (vilket för i alla fall mig var självklart från första början- det är tydligen svårt med ironi i skriven form) hamnar du i en oundviklig definitionsproblematik. För det första kan man fråga sig vilka varibler som kan tänkas ingå i en definition av "stureplanskillar". För enkelhetens skull kan vi anta att det av ditt resonemang följer att alla som tycker klippet var roligt faller i kategorin "sturelplanskillar" eftersom den sortens humor tillhör en viss mentalitet. Således hamnar en person som bor, låt oss säga i norrland och som arbetar med skogsbruk men som råkar tycka att klippet är förbannat kul, under definitionen "stureplanskille". Något som enligt mig verkar tämligen märkligt.