torsdag 31 maj 2007

Oxfilémedaljong...

Sitter på en pinnstol och arbetar. På WeSC. Vi har inte haft några möbler att skryta med på kontoret sen jag började här. I konferensrummet finns fem olika typer av stolar. De flesta är trasiga. Sätter man sig lite fel så kan man ramla av. Den här pinnstolen är dock hållbar. Även fast jag skulle vilja ramla av, krypa in under skrivbordet och sova ett par timmar.

Gårdagen på Café Opera var en STOR besvikelse för mig och min crew. Det va alldeles för lite folk. Och det jag inte fattar är varför. Har du svaret? Tell me. Musiken höll som vanligt internationell klass. Jag spelade efter en grym Alex (som hade otur med ljudet - igen). Det gick riktigt bra. Phatzoo å Bucket levererade som vanligt. Och Robin svänger alltid. Vår samarbetspartner va dock mer än nöjd, det känns viktigt...

Efter jobbet vill jag shoppa. Fick ett oerhört shoppingbehov nu. Tja...

2 kommentarer:

Anonym sa...

uteserveringen suger i år. Den har liksom inget epicentrum med baren där uppe.

Anonym sa...

troligen iom att det blev 20+ ist för 18+ .. lär ju loosa ett par 100 pers iaf