söndag 20 maj 2007

Århundradets sämsta

Jag har tyvärr spenderat ca 90 minuter av min alldeles för dyrbara tid med att titta på århundradets sämsta film. Göra Kanal 2 eller Kanalkampen som den också heter. Det här är ett lågvattenmärke i svensk filmhistoria. Absolut ingenting va roligt. Ingenting va spännande. Ingenting va bra. Produktplaceringarna finansierade givetvis filmen. Så uppenbart att man får mjäll. Man kunde lika gärna gjort en 90 minuters reklamfilm. Stackars människor som betalat för att se denna film. Skådespelarna som va med kan inte heller vara speciellt stolta av slutprodukten.

En annan sak som gjorde mig grymt irriterad i torsdags morse skrev jag i en blogg som sedan raderades. Allt för att behålla lugnet i min tillvaro. Nu har tanken legat och gnagt ett par dagar och jag kan inte släppa den. Återkommer med en totalsågning på tisdagkväll. Då har jag lite mer information om hur allt har gått tillväga. Men om du har keps 90% av tiden. Spenderar mindre än 1000 spänn på krogen i månaden och går ut två gånger i veckan och titulerar dig själv chefredaktör. Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

missuppfattade jag det här inlägget, eller hintade du att du har för avsikt att såga Kenneth Vasquez??;)