fredag 4 maj 2007

pssssss

Äntligen har de fixat till bakgården i mitt hus. Nu gäller det bara för mina tröga grannar att hajja att de inte kan parkera sina cyklar mot mina fönster. Nästa som gör det ska jag personligen skruva ur ventilen och göra en pyspunka på. Och så kommer jag hålla på tills cykelfan står nån annanstans. Enkel matematik.

Snart blir det eftermiddagsgolf med Sunesson. Aurell hörde aldrig av sig. Får ta honom nästa vecka - eller i helgen. Botkyrka GK är tydligen bokad i eftermiddag. Tror att de serverar Kebab i kiosken på nionde hålet…

Ikväll blir det piano. Tror jag.

Eller så blir det party... man vet aldrig

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej källargranne! Sorry sorry tusen gånger! För jag vet med säkerhet att min och D's cykel står precis utanför ditt fönster...ihoplåsta...ska genast flytta på dem när jag kommer hem! :-) Vill ju inte riskera en punka.... :-)
MEN jag måste skylla på byggarbetarna för de stod i cykelparkeringen tidigare...
Kram S