söndag 13 maj 2007

Meningslöst i tre steg

Ett. Nu är IshockeyVM över. Och jag måste erkänna att jag knappt märkt av evenemanget. Sverige kom fyra och Kanada vann. För TV3 måste detta varit en rekordförlust i tittare. Inte ett enda proffs i laget och Sveriges matcher mot B-nationer känns lika förutsägbara som att det blir väder imorgon.

Två. Tittade på lite mingelbilder på Sthlmsfinest idag. Tydligen har Natascha Peyre och en annan tjej släppt en singel. Man arrangerade en bussresa med lite silikontjejer och några fjuniga snubbar med Moore- och Slitzprenumerationer till Eskilstuna för en releasefest. Nu kan jag inte påminna mig en enda låt som gett någon hit av en glamourmodell. Och jag hoppas att historien upprepar sig.

Tre. Arlandastads GK. Nya banan. Jag tittar hellre på IshockeyVM och lyssnar på glamourmodellmusik resten av mitt liv än sätter min fot på denna bana.

Inga kommentarer: