fredag 11 maj 2007

Gratistipset.aldrig

Av någon anledning har jag fått mail från en sajt som heter gratistipset.nu. Jag vet inte riktigt vad de håller på med men man kan i alla fall få saker gratis och köpa billiga saker för typ 1 krona. Dagens mailuppmaning var att köpa DVDn "300" för 1 krona. Klicka på länken blabla… Väl framme på sidan fyller man i namn och adress osv. Då framgår det att filmen mycket riktigt kostar 1 krona. Det framkommer oxå att man betalar 38 koronor i porto och administrationsavgift. Kalla inte sidan GRATIStipset. Om det kostar pengar. Pappskallar. Jag avregistrerade mig…

Helgens fem bästa låtar:
Adonis - Rockin' Down The House (Mickys Funk Phenomenon)
Dave Spoon - This Machine (dub)
Pryda - Seadweller
Tim Deluxe & Audio Bullys - Let The Beat's Roll
DIO - Holy Diver

Ikväll ska jag gå ut med Alex - ska bli kul...

Inga kommentarer: