fredag 13 november 2009

Äntligen helg?

Skriva för skrivandets skull. Ibland blir det så. Men jag har haft otroligt mycket att göra veckan som gått.

Kontraktsskrivning, slutplanering och införsäljning av några Loca Sessions gig. Jobb med vårens stora turnépresentation. Skivomslagsdesign åt Joia/Nero. Allt i en salig blandning.

Nu är det fredagskväll. Och jag känner mig inte direkt ledig, som en vanlig arbetare gör. Helgen är den tid då jag träffar mest människor. inte för att det handlar om jobb. Men efter 15 år i den här branschen är ledighet = ensam med den man gillar.

Ikväll bär det först av mot F12 - sen till Solidaritet. Blir jag packad så lovar jag att återkomma med en fylleblogg.

Håll tillgod med denna så länge:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Tänkte bjuda på en mysig house bomb nu i höstmörkret från en ny svensk houseproducent vid namn "Dany Coast" ....

Kato feat Jon - Turn the lights off (Dany Coast Remix)

http://soundcloud.com/rille/kato-turn-the-lights-off-dany-coast-extended-mix

Anonym sa...

Nu får du blogga mer om du vill behålla dina trogna läsare. Håll Lewerentz takt så blir jag nöjd.