tisdag 17 november 2009

DonTomaso HardParcel December Mix


Har suttit och jobbat fram denna mix i ett några timmar under ett par dagar. Blandat bandat hade jag kallat den när jag va liten och gjorde blandband. Den är lite hårdare och funkar till det mesta. Förslagsvis en VodkaRedBull och en Fernet.

Håll till godo.

Traxlist HardParcel December
Wolfgang Gartner - Wolfgang's 5th Symphony
La Roux vs Gartner - Yin For The Kill
Michel Cleis - La Mezcia
Veerus & Maxie Devine - Fujiko
Fedde Le Grand - Praise You
Calvin Harris - Flashback
Dim Chris - Love Can't Get You Wrong
Britney Spears - 3
Bertie Blackman - Byrds Of Prey
Avicii & Sebastien Drums - Even
Inphinity - Amanecer
Laidback Luke & Gregor Salto - Step By Step
Dimitri Vegas & Like Mike - Under The Water

Laddas ner här. Skicka lite kommentarer/synpunkter nu. Annars blir det inga fler mixar…

4 kommentarer:

Anonym sa...

Senaste mixen va grym! håller på att ladda ner din nya nu. Kommer att lyssna in den i morgon och komma med feedback!

Anonym sa...

Bra levererat Don T! Du får inte sluta mixa och lägga upp här.. Vad ska jag då lyssna på i min iPod?

Anonym sa...

så grymt bra!!!!!!

Anonym sa...

Jävligt goa mixar, keep it up - har snurrat på ett antal fester hos mig :-)