tisdag 9 februari 2010

Lite blandat

Igår var det Måndag. Spelade skivor på Soap Bar. Och det va i sin ordning. Fler och fler hittar till oss på måndagar. Gillar verkligen att göra det vi gör där. Och vi är på helt rätt spår. Mo's söndagar är en viktig kväll för oss. Måndagar likaså. Nästa vecka kommer jag dock inte att närvara. Mikael Weermets ersätter. Minst lika bra.

Själv spelar jag skivor i Sälen på Måndagsklubben i Tandådalen. Vi åker upp redan på söndagen och förhoppningsvis hinner vi åka lite skidor också. Har inte varit i Sälen på väldigt länge så det ska bli riktigt roligt.

Idag, tisdag, händer inte mycket. Jag kan dock rekommendera dig som inte orkar hålla dig hemma att besöka Soap Bar då Baby J har premiär för sitt nya koncept Freedom Of Beats.

I morgon blir det en hel del jobb och på kvällen ska jag åka till Uppsala och hälsa på Hugo. Och Alex och Malin. På torsdag lägger vi krutet på Collage igen. Förra veckans premiär va helt okej. Det va inte så mycket folk på stan och ganska tomt på de femställen som har öppet.

Bokat tid hos tatueringsRana nästa vecka. Då får du som du vill Emilia!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade förväntat mig en hårdare sågning, för bra det är det inte, oavsett om man ligger inom målgruppen eller inte!