fredag 19 februari 2010

Mocco


Säga vad man vill om nattklubbar, barer och restauranger. Jag vet att jag e lite på kant med dagens klimat i den här branschen, för tillfället. Men det kommer bli bättre. På alla håll. Det finns plats för massvis med olika koncept, idéer och och i slutändan handlar det ju faktiskt om att folk ska ha roligt. Och det hoppas jag att de har. När de väl går ut.

Ett ställe som är en föregångare i sin egen bransch är verkligen det utmärkta caféet Mocco. Idag kom deras kort för 2010 med posten. Christos tänker inte bara en gång innan han gör något. Och hela utskicket med kortet, hälsningen och budskapet andas inget annat än toppklass. Jag är gladare för att det finns en aktör som tänker med hjärtat än för själva kortet. Mocco kommer jag gå till i alla fall…

Inga kommentarer: