måndag 1 februari 2010

Lite tankar

I helgen flyttade mina kära källargrannar till eget ägt boende i Vasastan. Det innebär att två tredjedelar av oss som flyttade in samtidigt här på söder nu har flyttat. Den ena lägenheten hyrs ut till ett företag och vilka som ska flytta in dörren bredvid har jag glömt bort vilka det var. Jag har absolut inga planer på att flytta. Trivs verkligen som fisken i vattnet här hemma. Det skulle väl kunna vara lite större, å andra sidan är det inte trångt.

Idag, måndag, har jag fått en del bra saker gjort. Haft två möten inför vårens stora Radio Loca turné. Ser ut att kunna bli hur bra som helst. Att hitta rätt samarbetspartners har verkligen gått åt rätt håll. Om man jämför med hur budgetar och annat såg ut förra året. Känns som vi har sju riktigt bra just nu. Allt är inte klart än - men på väg åt rätt håll, som sagt va.

På torsdag smäller vi igång torsdagarna på Collage med en liten premiärfest. Hoppas du har möjlighet att komma förbi. Jag är helt övertygad om att det kommer bli en bra kväll. Alla indikationer pekar på det…

Efter torsdagens premiär går de som vill vidare till Darwin & Backwall och Solidaritet.

Nu bär det snart av mot Soap Bar. Måndagarna på Soap Bar har helt otippat blivit en rejäl succé (för att vara just en måndagar). De udda dagarna i veckan huseras numer av Mo på söndagar, oss på måndagar och Baby J på tisdagar. Tre olika inriktningar. Allt med The Soap Bar twist…

Inga kommentarer: