söndag 23 mars 2008

Gubbrummet

På Spy Bar finns numera ett rum man kallar 'Gubbrummet'. Va där för första gången i mitt liv i natt. Grymt. Har inte haft roligare på mycketmycket länge.

Namedropping. Jag hängde ut med:
Mattias Trotzig
Anders (Moneybrother)
Magnus Carlsson
Carl M Sundewall
Viktor 'etta-på-innelistan-och kommer-få-ligga' Barth-Kroon
Calle Dyrssén med kaninpälsklädd Emilia
Konrad och hans tjejgäng
m fl

Fick till och med höra en av mina favoritlåtar-all-time (spelad av Jonas Tottmar). 'Rich Girl' med Hall & Oates. Alldeles efter 'Mr Blue Sky' med ELO.

Innan gubbrummetbesöket spelade jag skivor i Sturecompagniets högra bar. Men på grund av att alla DJs som har någon form av koll (för att spela hos oss) firade påsk blev jag nedflyttad till Hells Kitchen. För att värma upp för DJ Tom Bola - som spelade på dansgolvet på Sture till kl 03. Tom (eller Thomas som han egentligen heter) är grym. Men.

Jag spelar skjortan av honom nio dagar i veckan.

1 kommentar:

Thomas Haraldsson sa...

Tack för en bra uppvärmning ;-)