söndag 30 mars 2008

Tio plus och ett minus

Ett fyra-dagars-pass är precis avslutat. Det har innefattat två Energy At The Club och en fest med Simple Plan. En fantastisk vecka på alla tänkbara sätt. Den kan enkelt sammanfattas i 10 plus och 1 minus.

1. Thomas Gold va grym.
2. Tom Bola. Utan dig är vi inte mycket… Du vet vad jag pratar om!
3. Jennysarna, Helene och Anders på Warner Music är fantastiska.
4. Stureplan.se med Viktor, Grabe och Christian. Tack för all hjälp.
5. Mange Mus på Playahead. Tack för ditt förtroende.
6. Jocke på Sony BMG. Åk inte till Danmark nästa gång…
7. Micke Weermets. Du äger Göteborgs klubbscen.
8. Elin Lundholm m personal. Givande och bara roligt att arbeta med er.
9. Benji. Du borde bli reseledare.
10. Tessan & Nettan på Sturecompagniet. Tack för all hjälp.

Och så minuset.

Varför envisas all med att komma ut så sent på kvällarna? Sitta hemma och förfesta verkar vara 'det nya'. Helt obegripligt…

Äntligen är det söndag. Klockan är en timme mer. Imorgon börjar allsvenskan.

Fått lite klagomål på dålig blogguppdatering. Så många att folk helt enkelt vill at jag ska sluta blogga. Nu är det så att jag skriver min blogg för min egen skull. Och om du vill läsa är du givetvis välkommen. Men ta inte mitt liv i ditt för givet…

Inga kommentarer: