måndag 31 mars 2008

Trött

Har sovit i nästan 40 timmar. Efter jobbet på lördagsnatten kom jag hem tröttare än på länge. Kände att kroppen inte kändes bra. På söndagen gick jag ner och handlade lite god mat. Den har stått i kylskåpet sen dess. Och jag har sovit, sovit och somnat om igen…

Kroppen vägrar följa order och jag känner mig ganska viljelös. Det går nog över under morgondagen. Har ett par möten inbokade. Och i morgon kväll kommer min gode vän Alf Tumble hit med ett gott vin från sin vinkällare. Jag ska laga nån fiskrätt. Ska bli supertrevligt.

Pratade med Jonas Sällberg idag. Han spelar på måndagsklubben i Åre ikväll. Hade gärna varit där. Till helgen börjar han återigen spela lite på Sture. Då kan jag vara lite ledigare. Jag tror jag ska följa Alex recept den här månaden. Ta det lite lugnare.

Inga kommentarer: