torsdag 20 mars 2008

Sofis Mode

Igår kväll onsdag satt jag hemma och jobbade. Övergick till lite Poker på nätet. Det gick otroligt bra så jag slutade i god tid innan det skulle kunna börja gå dåligt.

Begav mig till Café Opera för ett återbesök. Ganska mycket folk. Man blir lite lurad när halva stället va stängt. På det hela en trevlig kväll dock. På vägen hem snikade jag åt mig en goodiebag från ett tidigare event. Aftonbladet hade haft nån grej och i påsen låg några tidningar. Dels en Sporttidning och en tidning som heter Sofis Mode.

Okej, att jag inte ligger i målgruppen. Men det här måste vara det pinsammaste och sämsta alster som lämnat Aftonbladets tryckpressar. På det hela så är det så otroligt ointressant och fruktansvärt dåligt att jag själv aldrig skulle kunna tänka mig att använda tidningen som toapapper efter en tråkig kräftskiva med dåliga kräftor.

Om alla tjejer i Sverige följer sminktipsen och modeoraklet i denna "tidning" så flyttar jag utomlands.

Fy fan.

Inga kommentarer: