tisdag 28 augusti 2007

Friidrotts VM

Jag gillar att kolla på friidrott. Har säkert att göra med att jag egentligen gillar siffror och resultat. Lite trist att alla sändningar går mitt i natten nu när jag äntligen lyckats vända tillbaka min dygnsrytm. Och inte vänder jag tillbaka den ytterligare ett varv bara för att se ointressanta kval i kulstötning.

Min resa till Grekland är uppskjuten några dagar. Eller kanske någon vecka. Det brinner ju som fan där nere, så det verkar vara lite kaosartat för de flesta. Nu råkar jag dock ha hur mycket som helst att göra här hemma. Så det passar ju ganska bra.

Efter 19 omgångar av Allsvenskan är AIK bara 2 poäng efter serieledningen. Nästa match e derbyt mot Hammarby. Jag tippar på bortaseger. Med tre mål.

Nu ska jag gå och lägga mig. Titta på senaste avsnittet av Californication. Har du inte sett den? Gör det. Ladda hem här.

Inga kommentarer: