tisdag 14 augusti 2007

Workaholic

Det verkar som om jag inte pallar en riktig festkväll. I alla fall dagen efter. Blir helt sallad i 24 timmar efteråt nuförtiden. Denna vecka har dock börjat bra. Massvis med roliga projekt. Här är ett litet urval.

Arbetar med Café Operas stora golftävling som vi gör tillsammans med LG Electronics. Jag sköter den mesta av marknadsföringen och den grafiska produktionen tillsammans med min vapendragare Micke Trygg. Utsökta Marianne Djudic sköter kändisarna, mediakontakterna och arrangemanget kring efterfesten. Datumet för golfen är måndag den 27 augusti. Spelar du inte golf får du inte missa efterfestligheterna. Massvis med grymma uppträdanden.


Nu på lördag blir det heldagsfotografering av WeSC's sommakollektion 2008. Nästa vecka startar vi produktionen. Eftersom kollektionen kanske är det bästa vi gjort på mycket länge ska det bli ett sant nöje att göra säljboken.

Sanrt kan du handla grymma babykläder och smycken till dig själv i en butik på Rörstrandsgatan. Själv har jag inga barn (så vitt jag vet). Men jag gillar att ge bort smycken.

Dessutom har vi ju mina kära onsdagar på Café Opera. Denna vecka kommer det bli lika bra igen… Det är egentligen helt sjukt att vi har blivit så bra igen. Oddsen talade inte för oss i våras. Men med en stark insats av alla involverade så är vi tillbaks på banan. Ska iväg och träffa MTG inför månadens NRJ At The Club den 29 augusti nu. Återkommer med mer information.

Vill bara meddela att om du springer ihop med Malou Von Siewers - hälsa att jag ogillar hennes tråkiga uppsyn.

Inga kommentarer: