fredag 31 augusti 2007

Onsdag-fredag

Så här ser jag ut när jag spelar skivor. Bilden är lite missvisande. Jag brukar nog stå lite mer bredbent. Bilden är givetvis från i onsdags på NRJ kvällen. En kanonkväll om du frågar mig. Benji spelade bra. Darwin & Backwall va grymma. Eddy tror jag spelade en färdigmixad skiva. Jag kunde inte mixa (ingen nyhet) och Dada Life ägde.
Dock blev det lite väl många lakritsshots för mig och hela torsdagen spenderades i hemmets lugna vrå. Jag bjöd mig själv på århundradets starkaste Chili Con Carne och kollade på teve. Gick och la mig i tid och idag fredag e jag tillbaks på jobbet.

Fredagskvällen kommer börja med en Afterwork med min brorsa Alex. Café Opera tillsammans med Corinne & Friends arrangerar nåt litet jippo. Jag lovade min frisör, Tony, att komma förbi.

På lördag spelar jag skivor på Nox kl 22-01. Jonas Lichter (han är tydligen en av de nya delägarna där) bokade in mig och jag tror det kan bli en höjdarkväll. Kom gärna förbi och ge mig en hajfajv eller en Seamans.

Inga kommentarer: