fredag 31 augusti 2007

Jag fick ett mail

Hej!

Mitt namn är Hanna Andersson, jag är 24 år gammal...

Jag har utbildat mig till frisör nere i Göteborg på TIGI Academy. TIGI Academy är en modern, internationell frisörskola med mycket gott rykte. Skolan arbetar efter Toni and Guy´s koncept och klipptekniker då TIGI´s varumärke "Bed head" från början utvecklats ur just Toni and Guy.

Det teoretiska arbetet har varvats med 4 månaders praktiskt arbete på skolans egna salong i samarbete med fantastiska lärare!

Resultatet av hårt arbete, positiv inställning och mycket engagemang gav mig mycket goda betyg. Nästa steg är att utveckla mina kunskaper och jag hoppas att ni har en plats för mig... Jag skulle beskriva mig själv som mycket positiv, kreativ och målinriktad. Jag älskar utmaningar och att träffa nya människor, vilket jag anser nödvändigt i mitt kommande yrke.

Större delen av min fritid ägnar jag åt familj och vänner, vilka betyder mycket för mig. Aktivitet iform utav konditions- och styrketräning är en annan självklarhet i mitt liv.

Jag kommer gärna på arbetsintervju eller lämnar arbetsprover...

Ser fram emot att höra ifrån er.

Mvh Hanna Andersson


Mitt svar:

Hej!

Vad skulle du kunna tillföra vår nattklubb tror du?


Best regards!

DonTomaso
Thomas Svanström

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha!! lol