söndag 5 augusti 2007

Lördag, Söndag och veckan som kommer

Igår städade jag min lägenhet. Det belönade jag mig själv med en utgång. Alex och jag spelade lite skivor i en butik på Bryggargatan. 80% tjejer 20% killar. Trevligt. Tog en taxi till Caféet. Knökmycket folk. Micke Becker, jag och Alex tog en limousine till Hell's Kitchen. Omoget. Va där en timme och en halvtimme på Neu. Tror jag.

Gårdagens megautgång har satt sina spår i min söndag. Sov givetvis bort hela fina dagen.
Orkade inte laga mat. Handlade hem två liter Tom Ka Gai och 30 vårrullar från Thaiköket på Blekingegatan. Ok, kanske inte så mycket. Men förbannat gott. Kollade på en Beckfilm på TV4. Har nog sett filmen 5 gånger. Men jag gillar de där filmerna.

Denna vecka har jag som målsättning att genomföra följande punkter.
• Åka båt med Patrick
• Spela golf med Sten och Erik
• Utveckla ett koncept med Micke
• Spela skivor med Andreas
• Äta en god middag med Ellen
• Göra en grym presentation med Kristian
• Ligga med…