måndag 27 augusti 2007

Mingelbilder

Efter att ha studerat helgens bildurval på bland annat Stureplan.se och Sthlmsfinest (Glifes bilder har jag inte tittat på på två år) ställer jag mig frågan. Vilka hänger egentligen på Solidaritet? Jag är verkligen nyfiken. Jag känner inte igen en enda gäst. På en hel vecka. Och jag arbetar ändå i nattklubbsbranschen. Stället som hade mest folk, längst kö och bäst musik i stan verkar ha dalat ordentligt på hipphetsskalan (i alla fall enligt mingelbilderna). Jag får nog ta och gå dit och kolla in läget. Har inte varit där på minst tre månader.

Helgens gig på Rival va ju kul. Min brorsa kom dit. Å lite andra vänner. Det tråkigaste med spelningen va givetvis ljudet. Att ett ställe som tar in så mycket folk lägger så lite pengar på en fungerande anläggning är inte något annat än tjänstefel. Jag som trodde att stället ägdes av gamla musiker.

Här kommer svaret på förra veckans bildgåta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen som man vet vem det är hänger där sen dom sköt utanför... Stället tappade kanske lite sin charm efter det:)

Anonym sa...

Det var rikitgt dåligt ljud...

Väldigt sorligt att det var så dåligt ljud, när det spelades grym musik.

Anonym sa...

Jag hänger där 4 dagar i veckan....