fredag 8 januari 2010

Fredagstankar

Äntligen fredag. Men det känns det knappast som. Skulle kunna vara vilken dag i veckan som helst. Ska spela på Royal Garden om ett litet tag. Ska bli roligt att komma tillbaka dit. Dessutom fyllde min vän Klas år i veckan och har lite fest innan. I morgon åker jag ut och vilar upp mig i Sigtuna.

På måndag börjar jag jobba igen.

Igen?

Ja. Lite mer strukturerat än de senaste veckorna i alla fall. Har samlat på mig en hel hög med åtaganden och ska sätta ett par idéer på pränt. När man är ledig spirar kreativiteten. Och jag skriver ner mina idéer i ett litet anteckningsblock (i form av en Word-fil).

Dagens tristaste nyhet om att Togos fotbollslandslag blivit bekjutet i 20 minuter med automatvapen borde få till stånd att hela de Afrikanska Mästerskapen ställs in. Vore inte mer än rätt tycker jag…

Inga kommentarer: