måndag 25 januari 2010

The Magical World of Skit Movies

Voddler – The Magical World of Movies.

Vilken fantastisk slogan.

Men.

Kan någon vänlig själ förklara för mig varför jag ska skaffa Voddler? Om man tittar igenom deras topplistor så undrar man vad deras 'tittare' egentligen har för smak. Att Jackass, Jakten På Röd Oktober och A Night At The Roxbury är med på samma lista är för mig helt uppåt väggarna. Jakten på Röd Oktober hade inte ens hamnat toppfem på min Ubåtsfilmslista. För att inte tala om Jackass. Det är inte bra film. Och knappt outhärdligt i 20 minuter på MTV.

Voddler – The Magical World of Skit Movies.

4 kommentarer:

Kiel sa...

Bara att leta upp "Its all gone Pete Tong" och sätta på repeat.. :)

Anonym sa...

När kommer nästa MIX? Kom igen!

Anonym sa...

saken är nog den att de inte "hunnit" fixa "bra" filmer ännu. vilket jag hoppas de gör då de som finns nu är av väldigt dålig nivå.

Pavel Maira sa...

Själv förstår jag inte hur Paul Blart: Mall Cop kan vara den film som HYRS mest. HERREGUUUUUD?