torsdag 28 januari 2010

Torsdag

Min Bouef Bourgignon har stått och bara blivit godare och godare. Det blev dagens lunch. Kanske ska den avnjutas med ett bra vin, men till lunch idag blev det en liter iskall mellanmjölk. Har spenderat resten av dagen med lite skrivbordsjobb.

Ikväll äter vi middag på Storstad. Ett gäng från Soap Bar. I ren nyfikenhet kollade jag in menyn på deras hemsida och kom fram till att det blir en combo av förrätter. Åt ju en ganska ordentlig lunch. Och menyn såg rätt ordinär ut, men förrätterna lockade. Carpaccio, Lammracks bland annat. Efter det går vi till Philip Morris lanseringsfest för sina nya Fresh Cigaretter. Har testat dom och det smakar Mentohl. Rätt stark smak dessutom. Räknar med att träffa en hel del bekanta ansikten. Trevligt. Dessutom är det fri bar. Trevligtx2.

Kommer inte bli så sent ikväll (säger jag nu). Åker till Malmö i morgon för spelning på Ministry Of Sound festen på Slagthuset kl 10.00. Känner nog att jag komma sova större delen av resan, som vi dessvärre gör med en minibuss. I det här väglaget. Jag hoppas jag överlever. Nåja. Jag kommer ändå att sova om vi skulle krocka eller köra av vägen…

Tänk positivt!

Inga kommentarer: