söndag 11 mars 2007

Diddilynot

Fick inbjudan till P Diddys & Snoop's konsert och fest ikväll av en bekant. Jag tackade blankt nej. Det kanske låter konstigt. Men jag gillar inte P Diddy. Som artist har han inte gjort speciellt mycket som kategoriseras som bra. Som producent är han faktiskt övermäktig inom RnB/hiphop-genren... Snoop har jag redan sett en gång på Hultsfred. Det va dock riktigt bra.

Jaha - då kanske du undrar om jag ska gå på Shakira imorgon måndag. Och svaret där är också givet. Inte en enda procents chans faktiskt. Men jag spelar skivor på hennes megastora efterfest på Caféet. Där hon tydligen också ska framföra några låtar. Det kommer med tre långtradare för att bygga om hela Operan till något Shakira kommer trivas i. Hon hade trivts hos oss utan att de hade byggt om...

Inga kommentarer: