tisdag 6 mars 2007

Micro helvetet

Jaha. Då är microvågsugnen inhandlad. Efter att ha fått den hemtransporterad av min kära granne så står den nu där i köket. Äntligen. OBH Nordica. Ni kan säkert pay-offen. Den där rösten som säger 'Dezzzajning Good Lajf' på någon slags wanna-be-cool-engelska. Jag hade egentligen lovat mig själv att aldrig handla en produkt från OBH tack vare rösten - men föll dock pladask för en slimmad micro i slipat stål. Kostnad. Endast 699:-.

Men skiten fungerar inte. Tänkte inleda med en påse popcorn lagom till Champions League matche. Efter fem minuter är popcornpåsen kallare än Zlatan. Jag har kollat allt. Den funkar inte. Den måste packas ned, släpas tillbaka, skällas på personal och bytas ut.

Jag lovar - det blir ingen ny OBH Nordica. Jag är klar med det varumärket. För Gott.

Gillar du inte heller OBH - klicka på rosa knappen - Nu!!!
Stureplan Topp 100

1 kommentar:

alexblog.se sa...

Hahaha jag har samma känsla av OBH sedan länge. Den känslan är förstärkt nu!
Tack för tipset så jag slapp några framtida obehagliga upplevelser om jag skulle få för mig att prova OBH.
/Alexx