fredag 2 mars 2007

Världens onödigaste tidning

Varje fredag tömmer jag min brevlåda rakt ner i sopnedkastet. Då kommer nämligen gratistidningen Metro Bostad. Den har inte tillfört mitt liv något positivt. Det kommer den antagligen inte att göra heller.

Veronica Maggio är definitivt Sveriges mest överskattade artist. Jag har haft oturen att höra henne live, två gånger dessutom. Bruden kan verkligen inte sjunga - hon låter bara kåt. Det är i och för sig också en talang. Men inte fan måste man uppträda med två gitarrister för det.

Klicka nu på den här rosa knappen så gör du mig till en bättre människa.
Stureplan Topp 100

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte du tömma min brevlåda oxå? Jag hinner inte hem från jobbet förrän jag ska tillbaka dit igen... Det är mycket nu.

Jag har inte glömt att fundera på klädspons till dig o Alex. Jag har bara inte hunnit ta det vidare...

Sorry,
t

Don Tomaso sa...

Ge mig nyckeln så ordnar jag det. Ses på Rival imorgon gubben!