tisdag 13 mars 2007

Shakirafesten på Café Opera


Shakira! Spela något med Shakira! Varför spelar du inget med Shakira? Hallå?!? Det är ju Shakirafest - men spela något av henne dåra!!!

Tur att inte alla människor är korkade. Det va mycket folk. Massvis med VIPgäster från SEAT. En hel del stammisar. Shakiras band. Hennes management. Och hennes dansare. Men inte hon själv. Det blev väl lite snopet kan man tycka - men va fan - livet går vidare.

Nu va hennes dansare där istället. Med besked. De verkar ha övat in alla Shakiras moves.

Kvällens värsta: En ansvarig på Seat (visade sig vara en 35 år GAMMAL assistent) klagade på musiken och ville att jag skulle spela något i stil med Slow Train Running - så hon kunde sjunga med. När jag lugnt och behärskat förklarade att jag tyvärr inte kunde tillgodose hennes önskningar skulle 'hon dra i alla trådar för att jag skulle få sparken'. Så nu lär jag väl inte ha något jobb kvar. Hahaha...

Kvällens bästa: Micke Trygg - som vanligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snarare väldigt snopet för SUBITO som även anordnade Snoops Efterfest dit ingen Snoop dök upp, han satt ju anhållen. :S