söndag 18 mars 2007

Hemmakväll

Va hemma en lördag för första gången på några veckor. Underhållningen jag bjöds på va föga upphetsande. Den fick jag stå för alldeles själv. Att så mycket skit kunde visas samtidigt på alla kanaler i teven är helt obegripligt. Gamla filmer. Trist biljard. Repriser av Adaktuson. Tror att jag läst varenda Text-TV sida som fanns i teven. MTV envisades bland annat med att visa Yo MTV Raps! Ingenting - jag menar ingenting är mer ute än hiphop. Jo förresten en sak är mer ute - schlager. Kolla veckans utelista.

Utelista musikstilar
1. Schlager
2. HipHop
3. RnB
4. Dragspelsklassiker
5. Indisk filmmusik

Den här veckan blir det mycket jobb. Ska sitta på mitt gamla jobb. Dessutom fick jag en förfrågan igår om att hjälpa till att göra ett antal konstböcker. För dig som inte visste det så är jag ju grafisk formgivare och har gjort ett tiotal böcker. Skönt att det börjar röra på sig igen...

Rösta på mig. Klicka på den rosa knappjäveln här under.
Stureplan Topp 100

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har varit på Studenternas idag! Är hemma nu och har nyktrat till... Bajen var svenska mästare i 86 minuter, sen blev det sudden death och allt det roliga tog slut...