torsdag 6 september 2007

All Time Low

Har känt mig riktigt jävla skitlåg ett par dagar. Vet inte vad det beror på. Oftast när man känner sig lite nere handlar det oftast om att man inte har något riktigt kul att se fram emot. Något jag saknar för tillfället. Kanske får ta och sänka kraven en aning. Men det e inte riktigt min stil.

Fick fem plattor tysk importöl levererade idag. Så jag kan ju alltid kröka. Fast det e ju inte heller så jävla kul. Nåväl. Imorgon ska jag jobba lite med Micke Becker. Sen har jag två superviktiga möten. Och på kvällen/natten ska jag spela på en privatfest på Lisa på Udden.

Kollade filmen Donnie Darko idag. Skum film. Men bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men då så , vända plattor e väl alltid kul eller du kanske BEHÖVER stadga dig Mr Don Tomasson ,,..

Don Tomaso sa...

Stadga sig. Bring it on. Frivilliga?

Unknown sa...

Donnie Darko är grym! Den första i sin genre som sedan The Butterfly Effect gjorde superkänd... Med sina två olika slut dessutom (ett för blödiga USA och ett för hårda/kalla Europa)

Såg förresten även The Butterfly Effect 2 för ett halvår sedan eller nåt. Gör inte samma misstag! Undrar om det ens var en riktig uppföljare? haha