söndag 9 september 2007

Tandvärksdagen

Söndag. Har grym tandvärk. Ska till tandläkaren direkt imorgon bitti. Jag skiter i vad det kostar. Bara han tar bort det onda i min mun.

Har käkat en halv Super Supreme från Pizza Hut. Knaprat i mig en karta Alvedon. Och svalt alla svarta ringar i en blå Tutti Frutti påse hela. Sköljt ner med fem sockerfria Red Bull. Känslan är blandad. Halvspeedad med viss vinglighet.

Kollade precis en reprisintervju med Thåström på den helt bortglömda kanalen 24. Och nu sänder Dr Phil kanalen (Tv4+) 'Firman' med Tom Cruise. Ska ta en dusch och kolla på den i sängen som jag precis bäddat rent med lakan från Lexington. Ser fram mot en god natts sömn. I värsta fall, om tandvärken gör sig allt för påmind, får jag ta en sömntablett. Eller två.

1 kommentar:

Unknown sa...

Lycka till hos tandläkaren brorsan!