måndag 3 september 2007

Måndag...

I morse på väg till jobbet köpte jag en flaska Ramlösa Stilla. En sån flaska med sportkork. Som man liksom biter och drar upp med tänderna och sen trycker man tillbaks den när man inte ska dricka på ett tag. Arton spänn för 60 cl vatten. Hade de tappat upp vattnet i flaskan direkt från kranen på Pressbyrån hade jag antagligen inte kännt nån skillnad.

Vi får se - men det känns som om det blir en vit månad i september. Alla fall inga karatefyllor. Som i lördags. Fy fan. Ångest och bedrövelse. Urspårningen efter spelningen på Nox är årets värsta. Bara för att jag repat mig så pass bra ska jag belöna mig med något riktigt jävla gott och dyrt till middag.

Idag har jag lyssnat igenom nästan hela The Cure's discografi på jobbet. Kommit fram till att skivan 'Head On The Door' är klart den mest positiva av alla. Resten ligger på gränsen till nervsammanbrott. Men de e jävligt bra.

Ikväll kan AIK gå upp i serieledning. Gör de det ska jag äta dessert efter min svindyra middag.

Inga kommentarer: