måndag 3 september 2007

Under hot


Min kollega och gode vän, Jonas Ghauri, hotade med kompanistryk om jag inte gjorde lite reklam för hans och Café Operas ganska tama drinkbok. Jag böjde mig för trycket och gav med mig, till slut.

Skämt åsido. Det här kan vara den snyggaste drinkboken jag sett på mycket länge. På onsdag har vi dessutom stor release av den på Café Opera. Vill du komma på VIP inbjudning och provsmaka några drinkar ur boken lottar jag ut två platser här i min blogg. Det enda du behöver att göra är säga varför just du ska komma i kommentarsfältet. Bifoga en e-mailadress.

4 kommentarer:

Anonym sa...

För det är jag värd, men hämtar du mig i Kramfors först vore det en fördel!

KRAM

Anonym sa...

Herr Svanström, tre små anledningar finns; 1. Du har en vit månad, alltså bör inte du dricka drinkarna. 2. Cafét är den självklara platsen att tillbrinag en onsdag kväll/natt, det vet både du och jag (och halva stockholm!) 3. Jag stod och bläddrade i Drinkboken i fråga på en bokhandel och blev verkligen sugen på att pröva drinkarna!!

Snälla!!

Med hopp om positivt svar! Vänligast // Maria (mia_nu00@hotmail.com)

Don Tomaso sa...

Maria!

Jag har mailat dig. Du har vunnit. Svara på mitt mail.

Anonym sa...

Nää fan va dåligt, där satt du med 2 VIP-inbjudningar till i onsdags, å så var det min födelsedag då..d va väl fan att man skulle missa d då! haha...