måndag 24 september 2007

Måndag igen

Dags att göra något åt saken. Denna vecka ska jag ro hem ett par viktiga projekt. Känns extra viktigt. Eftersom jag åker till Portugal med Mamma nästa vecka för att spela golf. Uppvärmingen börjar dock redan imorgon då jag ska spela Kinggolfen. Och i helgen åker jag till Uppsala för att vara med Micke Becker. Spela två olika banor lördag och söndag.

Missade som sagt va Chris Lake på Café Opera igår. Kollade in bilderna på Sthlmsfinest och det gör ont i hjärtat att se att inte mer folk letade sig dit.

Nu är teveseriesäsongen igång för fullt. De flesta sänds söndag-tisdag i USA. Då kan man fylla trista måndag och tisdag kvällar med något meningslöst. Följande teveserier följer jag.
Weeds
Entourage
Californication
Curb Your Enthusiasm
Simpsons
Shark
Heroes
Prison Break
Dexter

Ikväll sopar AIK banan med Djurgården. Lite rökfacklor ska inte stoppa våra argentinska stjärnor.

Inga kommentarer: