torsdag 13 september 2007

Quality Time

Äntligen ska jag spendera lite quality time med min kära mor. Vi har pratat om det här i tio år - känns det som. Men nu blir det äntligen av. Den 1:a oktober åker vi till Portugal och spelar golf. Vi ska till Aroeira. En golfanläggning med två banor strax utanför Lissabon. Det ska bli jävligt roligt - faktiskt. I love you Mamma!

Gårdagen på Café Opera. Black Eyed Peas dök upp en dag för tidigt. De har ju sin fest ikväll. Först kom han japanen och sen han med de lustiga glasögonen. Lite senare kom han med dreadloxen och jag tror att jag hälsade på tjejen också. Hon va väldigt anonym - med mössan nerdragen över hela huvudet - i stort sett.

Nu till det lustiga. Deras manager kände igen mig. Och en av deras hangarounds visste vad jag hette. Och jag har ingen koll på var vi träffats förut. Ska kolla det ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta med mycket bollar, Aroeria är inte att leka med. Får du tid så rekomenderar jag också Quita Do Peru, en superb bana.


/gronis