måndag 11 juni 2007

Bloggskämt

Man kan ju inte direkt klaga på hur folk uttrycker sig i sina bloggar. Det ska ju vara ett litet fönster för betraktelser och tankar. Men flera bloggar som jag följt ett tag blir bara mer och mer ointressanta. Säkert min egen också. Men den som tar priset är 'Tjejer på Stureplan'. Inte uppdaterad på snart en månad. Tjejernas favoritklubbar, enligt presentationen, slogs igen för snart ett halvår sen. En tjej som skriver där presenterar sig som toksingel och skriver bara om sin nya kärlek. Carl M - ta ner skiten!

De flesta bloggarna på Finest suger också. Fortfarande är det den högointressanta 'Klubben för inbördes beundran'. Om vem som gjort vad med vem. De bloggar jag följer ser du i högerkanten av min blogg. Vissa kommer jag plocka bort om de inte blir bättre. Bäst är fortfarande Alex Schulman. Killen är ett geni på att skriva - förutom när han ägnar sig åt personangrepp. Alexx Letterhag's blogg har på senaste tiden varit en bilderbok från hur man bygger en krog. Alexx Kirschsteiger får han heta nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Största skämtet är väl Darwin & Backwall bloggen... Inte uppdaterad sen 13 maj.

Unknown sa...

Jag håller med! Lägg ner Darwin & Backwalls blogg! Ska starta namnlista... förresten, i min blogg finns det just nu ett "Här är ditt liv" reportage med Backwall! Värt att läsa.

PS. Tack för att du nämnde min blogg också brorsan.. det värmde!