torsdag 21 juni 2007

Kl 03.44

Kl 03.44 börjar jag skriva detta inlägg i min egen blogg. Har haft så sjukt mycket att göra att livet nästan kännts trist. Ni som ringt mig för ett socialt samtal har bemötts på samma sätt som en kund till ComHem.

Igår va vi på Justin Timberlake. Måste fått en av de absolut bästa platserna i hela Globen. Konserten va magisk. Tills... Timbalands hangarounds - tio svarta killar med Yankees-kepsar med tillhörande falskt äkthetsbevis - ställde sig nedanför oss och började messa i sina Blackberrys. Det luktade värre än ett omklädningsrum för fem fulla lag med mindre talangfulla svettiga handbollsspelare utan deodorant. Fy fan...

Konserten va grym. Men minnet kommer via näsan. det luktade skit... Hörde dock att festen på Hells Kitchen va magisk. om samma killar va där - vilket jag tror - kan det inte luktat tårta där nere.

Natten på Caféet va bra. Snart skajag fira midsdommar. Fick frågan om vad jag gjorde förra året. Kom inte ihåg direkt. Men efter ett tag tändes lampan. Jag jobbade. På WeSC. Satt på kontoret - själv - hela midsommarafton - halva midsommarnatten - och hela midsommardagen. Men jag fick trippelt OB-tillägg.


Not.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha. Så vad luktade dom? Blev ju nyfiken. Bra blogg by the way. Glad midsommar! Emilia