fredag 29 juni 2007

Musik

Flera har frågat efter vad jag spelade igår på Caféet. Eftersom jag inte är lika teknisk som min buddy Alex kan jag inte lägga upp mixen i min blogg. Han avslutade med en låt från 2003. Själv började jag med en från 1993. Mixarna kommer upp på NRJ's hemsida inom kort. Länk finns till höger här i min blogg. Anyway här e låtarna.

Jestofunk - Can We Live
Pryda - Armed
Soul Avengerz - Don't Let The Morning Come (Kurd Maverick Remix)
Sugartape - Summerdaze (Eddie Thoenick Dub)
Turbofunk - Gotta move (Trent Cantrelle & Chris Cox Mix)
Audiobullys & Tim Deluxe - Let The Beats Roll
Paul Van Dyk Feat Jessica Sutt - White Lies (Dave Spoon Vocal Mix)
Dave Spoon - Sunrise (Funkagenda's Who Wants An Anthem Mix)

Ikväll. Fredag. Spelar jag på The Bank's uteserveringspremiär. Kom dit.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Turbofunk va skiiitgrym brorsan! Stod i Blackbar och stortrivdes när du körde den...

Anonym sa...

hur är det imorgon lördag? spelar du någonstans då?

Don Tomaso sa...

Nääää. Jag ska gå på Lisa Loud på China. Och partajja.

Anonym sa...

kan du inte lägga upp länkar med bittorrents till varje låt. Vore GRYMT