måndag 4 juni 2007

MSN

MSN är ju en strålande funktion. Jag använder mig av det dagligen och har många av mina vänner och bekanta i listorna. Vill du lägga till mig så använder du dig av don.tomaso@chello.se
En kille som försvann från min lista relativt nyligen envisades med att hela tiden skriva var han befinner sig i världen. Dessutom va han alltid på de stekigaste ställena man kan tänka sig. Å va han inte där fysiskt för dagen skrev han att han skulle dit om någon vecka eller så. Till slut ledsnade jag och frågade varför han bara namedroppade Nice, Monaco, St Tropez, Nikki Beach och inte Täby, Östermalm och typ alla andra svenska städer som jag dessutom vet att han befinner sig i de flesta av dagarna på året.

Jag struntade i svaret och strök honom från listan… Stekare går fetbort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du Alex lira i Uppsala på fredag o vart ska ni spela? Kram

Don Tomaso sa...

Det stämmer - kommer inte ihåg var dock…